Vi har opdaget, at nogle kunder oplever udfordringer med at finde deres oprettede sager i sagsoverblikket på vores supportportal. Dette kan medføre, at man uforvarende opretter en ny sag og dermed skaber en dublet.Årsagen skyldes en forsinkelse i systemet, hvor nye sager først bliver synlige 1-2 timer efter oprettelsen.Vi forstår, at dette kan skabe frustration, og vi beklager de gener, det måtte medføre. Vores tekniske team arbejder målrettet på at løse problemet hurtigst muligt.Vi holder jer opdateret her, så snart der er nyt om situationen. Tak for jeres tålmodighed og forståelse.
Vi oplever i øjeblikket udfordringer med at se egne oprettet sager i supportportalen.
Der arbejdes på en løsning hurtigst muligt.
Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/
Kunder som anvender dashboard/forside som startside når man logger på SafetyNet, kan opleve at få en fejlbesked.
“Der er sket en uventet fejl….”
Administratoren skal kontakte supporten og melde at de modtager en kendt fejl og skriv i emne felter på supportsagen: Fejl på dashbord ved login.
Dette er når man vælger “Første side: Forside” på en rollerettigheden.
Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/
For at sikre, at alle svaregrupper vises korrekt, er det her vigtigt, at du drejer din iPad til portrætformat (på højkant), når du udfylder skemaerne.
På den måde får du den bedste oplevelse og kan se alle oplysningerne.
Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/
EG SafetyNet
OperacionalMEDST
OperacionalHistórico Recente
Nenhuma incidência recente.