Vi oplever i øjeblikket tekniske udfordringer med modtagelse af support-henvendelser sendt via mail. Det betyder, at sager indsendt via mail ikke automatisk oprettes i vores system.

Hvordan påvirker det dig?
Hvis du har sendt en support-henvendelse via mail, har vi muligvis ikke modtaget den.

Hvad kan du gøre?
Du kan stadig oprette support-sager ved at logge ind på support-portalen og oprette sagen direkte hér. Disse sager fungerer som normalt.

Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt og beklager ulejligheden.

Problem identifierat

Vi er i gang med at identificere og rette en loginfejl, der er opstået ved SSO-login via iOS-tablet. Efter login via SSO i appens in-app browser, bliver brugeren ikke logget ind i appen, men i stedet logget ind på SafetyNets browserversion inden for appens in-app browser.

Kunder som anvender dashboard/forside som startside når man logger på SafetyNet, kan opleve at få en fejlbesked.

“Der er sket en uventet fejl….”

Administratoren skal kontakte supporten og melde at de modtager en kendt fejl og skriv i emne felter på supportsagen: Fejl på dashbord ved login.

Dette er når man vælger “Første side: Forside” på en rollerettigheden.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

For at sikre, at alle svaregrupper vises korrekt, er det her vigtigt, at du drejer din iPad til portrætformat (på højkant), når du udfylder skemaerne.
På den måde får du den bedste oplevelse og kan se alle oplysningerne.

Check out our Privacy Policy:
https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/

EG SafetyNet

Drift
Fejl: SSO-login via iOS-tablet
Spørgeskema på iPad

MEDST

Drift

Senaste historik

Status opdatering - Midlertidige problemer med tilgang af EG systemer
EG SafetyNet / Drift